ponedjeljak, 5. listopada 2015.

što blogerka nisam modna

što blogerka nisam modna
pitam sebe vrlo često
na evente da me zovu
čuvaju mi super mjesto

gdje je meni pamet bila
kad sam pisat odlučila
mjesto modom da se bavim
sad trčanjem sve vas gnjavim

šta s čim ide da vam pišem
kome koje boje stoje
na magazin da me metnu
da po meni život kroje

a mogla sam da sam znala
modom sebi put da krčim
mjesto pjesmu što sad pišem
i u pjesmi trku trčim


umjesto da štiklom tankom
crven tepih sada gazim
ja uz brdo trčim trku
do koljena jezik plazim

pare bi mi došle same
da prodajem modne finte
sad sred šume bez nokata
trčim trku ja bez kinte

dvaes sati na nogama
nemam snage pustit glasa
trčim ultru u sred noći
do jutra mi nema spasa

umjesto da nogom golom
sve ostavljam ja bez daha
trčim trku sva uz znoju
bez karmina, gliter praha

mjesto krpe da mi šalju
dolce slatki i gabanna
čorbast pasulj mene čeka
kockast stolnjak i kafana

a mogla sam da sam znala
modnim stilom ja da štrčim
mjesto pjesmu što sad pišem
i u pjesmi trku trčim







Foto: TjŠ, Dinko Bažulić

© Trčim jer štrčim. Sva prava zadržana.











3 komentara:

Tadeja kaže...

hahahaha, ludo! Sviđa mi se jako

Emir kaže...

E sad malo harmonika, tehno beat i super hit. Bit ces ti nama Zvezda Granda Sanja!

FotoDinac kaže...

Hit do hita Sanja niže,
svakim slovom srcu mom je bliže!

Jen-dva, opsa sa, iju-ju!
Zapamtite blogerku ovu!

:-)

Objavi komentar